Růžový říjen s Loono

I v roce 2022 bude říjen patřit v Loono růžové barvě. Chceme podpořit povědomí o prevenci rakoviny prsu pomocí mediální kampaně a nejenom rozšířit osvětu o prevenci, ale také vysbírat prostředky na šíření osvěty o prevenci onkologických onemocnění v příštím roce.  

Proč na tom záleží?

Základem prevence rakoviny prsu je návštěva mamografického screeningu 1× za 2 roky po 45. roce věku, u mladších žen pak návštěva ultrazvuku. Péči o prsa je vhodné doplnit o pravidelné samovyšetření.

Do návštěvnosti preventivních prohlídek se výrazně promítla pandemie covid-19. V první polovině roku 2020 klesl počet provedených screeningových mamografických vyšetření v ČR meziročně o 15 - 20 %.

Úbytek preventivních vyšetření dosud bohužel nebyl vyrovnán, což může vést k nárůstu pozdě zachycených vážných onemocnění, u kterých je menší šance na úspěšnou léčbu.

Co chystáme?

  • mediální podporu tématu během celého října
  • desítky edukačních příspěvků na sociálních sítích
  • kampaňovou microsite s informacemi o prevenci 
  • online poradenství pro veřejnost 
  • livestreaming s mamo-odborníky 
  • zapojení ambasadorů a influencerů 

Přidejte se k nám!

Abychom povědomí o tématu dostali k co nejvíce lidem, rozhodli jsme se spojit síly s řadou našich partnerů. Jak se můžete zapojit?

Veřejná sbírka

Ke kampani spustíme 1. října také crowdfundingovou sbírku na platformě Donio.cz, kam budou moci firmy i jednotlivci přispět libovolnou částkou a připojit se tak k boji proti rakovině prsu.

Galerie z uplynulých let

Došel Sensodyne? Sáhni si na prsa

Se značkou Sensodyne jsme se spojili v letech 2019 a 2020. Z každého prodaného produktu Sensodyne v ČR a SR putovala 1 Kč na kampaň #prsakoule, a tudíž na podporu prevence rakoviny prsu. Každý rok se tak podařilo vysbírat více než 700 000 Kč.

Chcete se k nám přidat? Napište nám

Kristýna Lehečková
Partnership Manager

kristyna.leheckova@loono.cz
+420 721 122 249

  • Vyberte
  • Sociální sítě
  • Na doporučení
  • Webové stránky Loono
  • Jiné webové stránky či článek
  • Viděl/a jsem váš workshop již dříve
  • Jiné

Již se k nám přidali